Blog

Věříme, že v prostředí podněcujícím spolupráci a otevřenou diskuzi dokážeme rozvinout náš potenciál k dokonalosti. Proto jsme schopni navrhovat inovativní řešení tam, kde ostatní selhávají.

Přihlašte se k odběru novinek
A neunikne vám žádná novinka ze světa Atlassian

Novinky ze světa Atlassian: Březen 2021

9.4.2021 | Atlassian

Po vydatných únorových novinkách tu máme novinky březnové. Ty nejzásadnější novinky se týkají pouze Jira, ale i tak se rozhodně opět máme na co těšit. Pojďme se tedy podívat, co nás čeká u Cloud a Data Center řešení.

Novinky ze světa Atlassian: Únor 2021

15.3.2021 | Atlassian

Únor se stal pro uživatele Atlassian nástrojů měsícem velkých novinek. Novinky se týkaly hlavně Cloud a Data Center řešení, kde se můžeme těšit na mnohá vylepšení či na nové verze našich oblíbených nástrojů. Co konkrétně nás čeká, na to se můžeme podívat níže.

Report z webináře na téma Agilita v Atlassian nástrojích

15.3.2021 | Atlassian

V MoroSystems bereme agilitu jako důležité téma, které ovlivňuje naši každodenní práci. Na to, jak vnímáme agilitu v MoroSystems a jakým způsobem podporují Atlassian nástroje principy agility, jsme se podívali v rámci dalšího webináře. V rámci blog příspěvku jsme pro vás připravili kompletní report.

Rok 2020 pro náš Atlassian tým a naše zákazníky

4.3.2021 | Atlassian

V roce 2020 prošel náš tým velkými změnami. Kromě práce u našich zákazníků jsme si definovali vizi, že chceme být nejúdernější Atlassian tým ve střední Evropě. I tomu jsme přizpůsobili naše chování v roce 2020. Jak se nám dařilo a čeho všeho jsme dosáhli? To je náplní dnešního blogpostu.

EasyMind: Myšlenkové mapy v Atlassian Confluence

10.12.2020 | Confluence

Řešíte složitý problém? Honí se vám hlavou spousta myšlenek a nevíte jak je utřídit? Nebo jen potřebujete rozpadnout náročný úkol do menších a snadných kroků? S tím vším vám pomohou myšlenkové mapy. Navíc v elektronické podobě a přímo v Atlassian Confluence.

Jira Service Management – nová generace Service Desku

26.11.2020 | Jira

V minulých týdnech jste mohli zaznamenat změnu názvu Jira Service Desk na Jira Service Management. Co to pro Vás znamená? V čem je Jira Service Management odlišný od Jira Service Desku? To se dozvíte v dnešním článku.

Rozšíření Atlassian Cloud: Vývoj ve Forge a Connect

19.11.2020 | Atlassian

Atlassian Cloud nástroje není nutné používat jen v jejich základní "výbavě". I v Cloudu je možné aplikace pomocí rozšíření libovolně rozšiřovat o funkcionality, které nám v základní výbavě chybí. Zároveň si tyto rozšíření jako uživatelé můžeme vyvíjet klidně i sami.

Budou vaše data v Atlassian Cloud v bezpečí?

11.11.2020 | Atlassian

Myslíte si, že pokud máte data v Atlassian Cloud, v podstatě již nejsou vaše? Že je někdo zneužívá a vy o tom nevíte? Je nebo není to pravda? Pojďme si dnes ukázat, proč není nutné mít strach z Atlassian Cloud z pohledu bezpečnosti vašich dat. Zároveň si ukažme, které položky roadmapy se tohoto tématu týkají.

Report z webináře na téma Ukončení prodeje Server licencí

9.11.2020 | Atlassian

Atlassian ukončí prodej Server licencí - poslední měsíc nejprobíranější téma okolo Atlassian nástrojů. Co to pro Vás znamená jsme zodpověděli v našem webináři. Nemohli jste se zúčastnit? Nevadí, připravili jsme pro vás kompletní report.

Nechte nám na sebe kontakt a naši odborníci se vám ozvou. Neradi píšete? Kontaktujte experta na telefonním čísle +420 602 507 062

Důvěřují nám tyto firmy

dieboldnixdorf
aevi
ebay
avast1
ceska_sporitelna
unicredit
t-mobile
o2
volkswagenfs
lundegaard
oxyonline1
lunchtime
aura
tomhorn
koger
bsc
astonitm