Rok 2020 pro náš Atlassian tým a naše zákazníky

4.3.2021 | Martin Bayer | Atlassian

V roce 2020 prošel náš tým velkými změnami. Kromě práce u našich zákazníků jsme si definovali vizi, že chceme být nejúdernější Atlassian tým ve střední Evropě. I tomu jsme přizpůsobili naše chování v roce 2020. Jak se nám dařilo a čeho všeho jsme dosáhli? To je náplní dnešního blogpostu.

Projekty v roce 2020

V roce 2020 jsme jako v jiných letech doručovali projekty postavené nad Atlassian nástroji našim zákazníkům. Rekapitulace si žádá i poděkování a já jím začnu.

Chci poděkovat našim zákazníkům, že v nás vkládají důvěru a my jim můžeme dodávat řešení, které jim pomáhá soustředit se na svůj primární business. Zákazníky každý rok žádáme o zpětnou vazbu a já jsem velmi rád, že naše hodnocení je podle NPS metodiky 79 bodů.

screenshot-2021-02-21-at-20-19-46

screenshot-2021-02-21-at-20-20-24

Týmová práce

group

V roce 2020 jsme se naučili spoustu nových věcí. Pojďme se společně podívat na největší úspěchy a lessons learned v roce 2020.

  1. Víme, že být v kontaktu se společností Atlassian je klíčové a oboustranně užitečné. Jsme tak schopni předávat a konzultovat požadavky našich solution architektů i zákazníků. Na druhou stranu my Atlassian můžeme poskytovat data i pocity z českého a slovenského trhu. Naše snaha o navázání bližší spolupráce byla korunována tím, že jsme se dostali do výběru TOP 6 partnerů regionu střední a východní Evropy.
  2. Historicky jsme za náš tým publikovali blogové články, ale k jejich vydávání jsme nepřistupovali koncepčně. Rozhodli jsme se přitlačit na pilu a v roce 2020 jsme sepsali 23 příspěvků.
  3. Úplně novou doménou, do které jsme se pustili, je vysílání webinářů.  Našich webinářů se zúčastnilo přes 100 diváků. Aniž bychom věděli, co se stane v říjnu 2020, připravili jsme si pro vás webináře s tématy:
    1. rozdíly mezi Jira Cloud a Jira Server
    2. financování nástrojů v Cloud / Data Center / Server
    3. migrace z Server na Cloud
    4. ukončení prodeje Server licencí
  4. Již jsem zmínil, že v říjnu 2020 Atlassian oznámil ukončení prodejů Server licencí. Server byl naše oblíbená platforma a silná stránka, ale jako tým jsme se semkli a shodli jsme se na tom, že nemá cenu se utápět v minulosti a je potřeba dát přednost faktickému popisu situace. Zaměřili jsme se tedy na komunikaci, která byla postavená na faktech a měla za úkol naše stávající i potenciální zákazníky uklidnit. Tímto přístupem jsme se postavili po bok Atlassian partnerů, kteří v Cloudu vidí budoucnost i přes možné aktuální nedostatky.
  5. Ke konci roku jsme vydali whitepaper, který se zaobírá vyvrácení nebo vysvětlení mýtů, které kolují okolo Atlassian Cloud platformy.
  6. EasyMind, naše nejúspěšnější appka na Atlassian Marketplace, je kapitola sama pro sebe. V roce 2020 se nám podařilo do aplikace zainvestovat a implementovat velké množství skvělých features. EasyMind byl zpočátku dostupný pouze v serverové verzi, v minulém roku byl však doplněn i o verzi pro Cloud a Data Center. Všechny tyto kroky vedly k dramatickému zvýšení prodejů.
  7. V týmu máme dva Community Leaders, kteří věnují spoustu svého osobního času pomoci Atlassian Community. Navíc jsme nezanedbali ani vzdělávání a absolvovali jsme nové certifikace ACP-120 a ACP-620 věnované Cloud produktům.

Závěr

Rok 2020 byl v mnoha směrech nesrovnatelný s předchozími léty. Celá společnost musela čelit novým výzvám. Věřím, že rok 2021 bude naplněn pozitivními změnami zaměřenými na kvalitní spolupráci mezi lidmi. My chceme být našim zákazníkům spolehlivým partnerem, který jim s výzvami výrazně pomůže.

Icons made by Prosymbols from www.flaticon.com
Martin Bayer Martin Bayer

Atlassian Competency Leader

Martin pracuje v MoroSystems jako Atlassian Solution Architect a Atlassian Competency Leader. Jeho dřívější vývojářská kariéra a zkušenosti s Atlassian nástroji ho postupem času nominovaly do role konzultanta v oblasti technických řešení a integrací Atlassian nástrojů s jinými systémy.

Komentáře

Podobné články

Nechte nám na sebe kontakt a naši odborníci se vám ozvou. Neradi píšete? Kontaktujte experta na telefonním čísle +420 725 761 338

Důvěřují nám tyto firmy