- Úvodní stránka
- Atlassian produkty
- JIRA Service Management
JIRA Service Management
JIRA Service Management je nástroj pro efektivní řízení servisních týmů kompatibilní s ITIL. JIRA Service Management poskytuje jednotný komunikační kanál pro zákazníky a jednoduché uživatelské rozhraní pro pracovníky servisní podpory.
JIRA Service Management je nástroj pro efektivní řízení servisní podpory. Je postavený nad JIRA Core a využívá všech špičkových vlastností JIRA jako je snadná konfigurovatelnost, jednoduché uživatelské rozhraní, perfektní zabezpečení dat, atd.
Klíčové vlastnosti JIRA Service Management
Mezi klíčové vlastnosti JIRA Service Management patří
- zjednodušené uživatelské rozhraní určené pro servisní týmy – fronty požadavků, SLA parametry, atd.
- snadná přizpůsobitelnost na firemní procesy a plná kompatibilita s ITIL
- zákaznický portál – jednotný komunikační kanál se zákazníky
- nástroje na měření a vyhodnocení kvality poskytovaných služeb
- napojení na konfigurační databázi CMDB/Asset management
- napojení na JIRA Software – snadné propojení servisních a vývojových týmů
- napojení na znalostní bázi, jejíž využití snižuje počet zadaných ticketů a zlevňuje podporu
Jak jsou řešeny licence?
Licence JIRA Service Management je založena na tzv. agentech. Agent je z pohledu licence uživatel JIRA, který může komunikovat a řešit úlohy zadané uživateli service desku.
Proč zakoupit licence u nás?
Nechte nákup a správu Atlassian licencí na nás. Je to bez starostí a získáte tak celou řadu výhod.
- Výhodně vám poskytneme licence Jira Software, Jira Core, Jira Service Management, Confluence, Bitbucket, Hipchat a všech dalších Atlassian nástrojů.
- Máme nejširší tým certifikovaných odborníků a expertů na Atlassian nástroje v České republice.
- Získáte přístup k našim hlubokým technickým znalostem a zkušenostem, kterými disponujeme.
- Poskytneme vám partnerské a věrnostní slevy na licence Atlassian.
- Naši nabídku obdržíte v měně dle vaší preference (CZK, USD, EUR).
- Splatnost naší faktury bude až 30 dní.
- Sjednotíme datum obnovení pro všechny vaše licence.
- V čas vás upozorníme na konec platnosti licence a doporučíme vhodný následující postup.
- Zajistíme pro vás licence Atlassian aplikací i aplikací třetích stran.
- Nákupem licencí u nás to nekončí – nabízíme také zajištění integrace nástrojů s vaším firemním software, postaráme se o provoz, hosting a poskytneme vám podporu v českém jazyce.
Nechte nám na sebe kontakt a naši odborníci se vám ozvou. Neradi píšete? Kontaktujte experta na telefonním čísle +420 725 761 338
Důvěřují nám tyto firmy
















