Do ukončení podpory Atassian Serveru zbývá 100 dní 10 hodin 20 minut 13 sekund Chci konzultaci

Implementace Atlassian nástrojů

Implementace řešení pro IT a non-IT projekty vystavěné na serverových produktech Atlassian Jira Software a Jira Service Management.

PROBLÉM KLIENTA

SAZKA, nejstarší a největší loterijní společnost v Česku, se na oddělení vývoje potýkala s roztříštěností používaných nástrojů, navíc jim chyběl přehled o plánu a stavu aktuálních vývojových projektů.

Situaci mohla vyřešit pouze implementace vhodného end-to-end nástroje pro řízení vývoje software (SW), který by v SAZKA nastolil jednotné prostředí a sjednocený proces pro všechny agendy, transparentní komunikaci napříč interními a externími týmy a poskytl přehled o stavu všech vyvíjených systémů. Řešení navíc muselo být snadno konfigurovatelné, aby se SAZKA Technology divizi s nástrojem dobře pracovalo. Rozhodnutí proto padlo na Atlassian nástroje, které jsou dostatečně flexibilní, jednoduše konfigurovatelné a uživatelsky přívětivé.

S řešením Jira měli zaměstnanci SAZKA Technology divize pouze částečnou uživatelskou zkušenost. Navíc se potýkali s nedostatkem vlastních kapacit pro zajištění implementace. SAZKA se tedy obrátila na náš Atlassian tým.

ŘEŠENÍ

Hlavní řešení jsme vystavěli na Atlassian Jira Software a Jira Service Management (server). Za pomoci Jira Software a doplňků třetích stran jsme implementovali jednotný proces a prostředí pro všechny vývojové projekty. Zavedením Jira Service Management jsme řešení rozšířili o interní service desk a incident a defect management, takže kromě změn a nových požadavků může klient v Jira řídit i opravy chyb a incidentů.

Celé řešení jsme dále integrovali s několika různými dodavatelskými service desky tak, aby dodavatelé mohli požadavky řešit ve svých systémech (např. Jira, ZenDesk). Částečné automatizace vývojového procesu jsme dosáhli pomocí custom Groovy skriptů s využitím appky ScriptRunner. Součástí dodávky byl také custom vývoj mini-doplňku pro integraci Jira s ESB SAZKA pro odesílání notifikačních SMS.

S klientem jsme odvedli kus práce, ale ještě nekončíme –  pro SAZKA zajišťujeme podporu řešení 24/7 a ladíme IT service desk před jeho nasazením do ostrého provozu.

ZAJÍMAVOSTI A VÝZVY

Klient byl s novým řešením tak spokojený, že se rozhodl implementovat Jira Software i v non-IT odděleních. V současnosti tak Jira Software používají nejen vývojáři, ale například i zaměstnanci oddělení Risk management a Compliance.

CO NA TO KLIENT

„Spolupráce s MoroSystems byla od začátku velmi přínosná a intenzivní, pomohli nám odladit návrhy našich procesů a realizovat je v Atlassian nástrojích. Na dodané řešení se můžeme spolehnout a i díky tomu se podařilo a stále daří propagovat využívání Jiry a Confluence napříč Sazkou. Jira se již stala neocenitelným pomocníkem řízení projektů i vývoje, proto plánujeme využít služeb MoroSystems také při přechodu na cloudové řešení.“  – Marta Špuláková, Senior Project Manager

Nechte nám na sebe kontakt a naši odborníci se vám ozvou. Neradi píšete? Kontaktujte experta na telefonním čísle +420 725 761 338

Důvěřují nám tyto firmy

close

Přicházíme s

MoroSystems Orchestra!